customer.
Förläng kundresan.
När du väl har etablerat en lojalitet har du både en värdefull långvarig kundrelation och en stark ambassadör för ditt varumärke. Genom att ta väl hand om dina befintliga kunder, vara lyhörd och kommunicera med dem på deras villkor kan du öka så väl inköpsfrekvensen som lojaliteten.
Den lojala kunder har till skillnad från den nöjda kunden, en känslomässig koppling till ert företag, tjänster och varumärke. Det är ofta krävande att få in nya kunder och därför blir förmågan att behålla dem av största vikt. Få kunden att känna sig speciell och viktig, så upplever du snart ett större intresse.
Du kan belöna lojala kunder på ett kostnadseffektivt sätt och skapa en positiv upplevelse med ert varumärke. Vårt erbjudande hjälper ert varumärke att utvecklas till minnen och långsiktiga relationer. Ökad försäljning, högt värderade kampanjer och förbättrad marginal.
Säg ja lite oftare.
Om kunden förväntar sig ett nej och du säger ja överträffar du kundens förväntningar. Självklart går det inte att säga ja till allt kunder ber om, men stanna upp och tänk efter. Om vi känner oss viktiga och uppskattade blir vi mer nöjda i en relation. Vi blir mer öppna och dela med oss av saker, vi är också mer benägna att förlåta när något blir fel. Eftersträva alltid att dina kunder känner sig uppskattade.
Visa att du är glad över att de gör affärer med just dig!

Skapa en snackis!
Skapa ett erbjudande som sticker ut!
"Era stammisar är verksamhetens viktigaste tillgång, och det är enkelt att belöna dem. "
.jpg)


Världens starkaste
valuta: Kundlojalitet
Vi hjälper dig att bygga starkare relationer med dina kunder.
Vi på Customer är bra på idéer! Vi hjälper dig att bygga kundrelationer genom känslomässiga upplevelser och minnesvärda händelser. När ni inleder ett samarbete med oss går vi noggrant igenom målsättningarna med kampanjen. Det viktigaste är att ta fram en premie som passar just er målgrupp och era verksamhetsmål. Vi finns med er hela vägen från idé till genomförande och har en rådgivande roll genom hela processen. Administrativ kommunikation, paketering och distribution. Kort och gott: Vi är med från a – ö, från idé tills den färdiga produkten landar i kundens digitala eller fysiska postlåda.
Har vi väckt ditt intresse för att skapa en kampanj med oss? Välkommen att kontakta Fredrik Ahnmark.


När du har lojala kunder kan du lägga mindre energi på att oroa dig för dina konkurrenter. Dina lojala kunder tycker redan om det du erbjuder och tittar därför inte åt dina konkurrenters håll. Det innebär att du inte behöver ta till strategier som prissänkningar för att behålla kunder.
Öka Lojaliteten I Premier & Mervärden
Kundupplevelser framför pris
och prestanda.
Kundupplevelse ligger före pris och produktprestanda som huvudsaklig anledning till val av varumärke och företag.
Lojala kunder spenderar mer hos ditt företag. De följer dina kampanjer och tar del av dina nyheter. Det innebär att du inte behöver ta till strategier som prissänkningar för att behålla kunder.
Emotionella engagemang.
Känslor utgör en stor del av kundupplevelsen. Många av våra beslut fattas baserat på våra känslor. Det blir därför extra viktigt att bestämma sig för vad man vill förmedla. Och vilka känslor man vill väcka med sitt varumärke, sina produkter och tjänster.
Sätt realistiska förväntningar.
Lova inte guld och gröna skogar till dina kunder, utan överraska istället genom att hjälpa och erbjuda kunden på ett oväntat sätt. Med premier kan du knyta starkare band till dina befintliga kunder.