customer.

Genom att ta väl hand om dina befintliga kunder, vara lyhörd och kommunicera med dem på deras villkor kan du öka så väl inköpsfrekvensen som lojaliteten. Den lojala kunder har till skillnad från den nöjda kunden, en känslomässig koppling till ert företag, tjänster och varumärke. Det är ofta krävande att få in nya kunder och därför blir förmågan att behålla dem av största vikt. Få kunden att känna sig speciell och viktig, så upplever du snart ett större intresse.

Förläng kundresan & bygg lojalitet. 

Världens starkaste valuta: lojalitet

Cafe Owners

Motivera till fler köp genom att investera i  dina kunders lojalitet.

Kundlojalitet är en trygg investering.

Säg ja lite oftare. 

Om kunden förväntar sig ett nej och du säger ja överträffar du kundens förväntningar. Självklart går det inte att säga ja till allt kunder ber om, men stanna upp och tänk efter. Om vi känner oss viktiga och uppskattade blir vi mer nöjda i en relation. Vi blir mer öppna och dela med oss av saker, vi är också mer benägna att förlåta när något blir fel. Eftersträva alltid att dina kunder känner sig uppskattade. Visa att du är glad över att de gör affärer med just dig!

Öka Lojaliteten I Premier & Mervärden

Kundupplevelser framför pris och prestanda.  

Lojala kunder spenderar mer hos ditt företag. De följer dina kampanjer och tar del av dina nyheter. Det innebär att du inte behöver ta till strategier som prissänkningar för att behålla kunder.

Emotionella engagemang.

Känslor utgör en stor del av kundupplevelsen. Många av våra beslut fattas baserat på våra känslor. Det blir därför extra viktigt att bestämma sig för vad man vill förmedla. Och vilka känslor man vill väcka med sitt varumärke, sina produkter och tjänster.

Sätt realistiska förväntningar.

Lova inte guld och gröna skogar till dina kunder, utan överraska istället genom att hjälpa och erbjuda kunden på ett oväntat sätt. Med premier kan du knyta starkare band till dina befintliga kunder.

E-Handel
Dagligvaruhandel
B2B
Kundklubbar
Digital marknadsföring
Lojalitetsprogram
Digital tjänster
Prenumerationer
HR/Personalgåvor
Produktlansering

Med våra premier och helhetslösningar når du fram till nya kunder, investerar i befintliga och stärker kundlojaliteten till ditt varumärke. Det ger dig ökad försäljning, nya kundgrupper och stärkt lojalitet - helt utan rabatter och prissänkningar.

Vi hjälper dig att bygga starkare relationer med dina kunder. 

Vill du att vi kontaktar dig och berättar mer om hur du kan jobba med lojalitetsskapande aktiviteter?

Tack för ditt meddelande!

En kreativ partner i lojalitet, kundnöjdhet & ambassadörsskap

Vi på Customer är bra på idéer! Vi hjälper dig att bygga kundrelationer genom känslomässiga upplevelser och minnesvärda händelser. När ni inleder ett samarbete med oss går vi noggrant igenom målsättningarna med kampanjen. Det viktigaste är att ta fram en premie som passar just er målgrupp och era verksamhetsmål. Vi finns med er hela vägen från idé till genomförande och har en rådgivande roll genom hela processen. Administrativ kommunikation, paketering och distribution. Kort och gott: Vi är med från a – ö, från idé tills den färdiga produkten landar i kundens digitala eller fysiska postlåda.

Har vi väckt ditt intresse för att skapa en kampanj med oss? Välkommen att kontakta oss!.

Premiebaserade helhetslösningar

Fredrik Ahnmark
Frida Klangeryd

"Era stammisar är verksamhetens viktigaste tillgång, och det är enkelt att belöna dem. "

Customer Sales

Customer Nordic AB

Industrigatan 8

611 38 Nyköping

SWEDEN

Vi hjälper ert varumärke att utvecklas till minnen och långsiktiga relationer. Ökad försäljning, högt värderade kampanjer och förbättrad marginal. Dina kunder handlar för att de känner för det -  få dem att känna något!

Häng med oss!

Prenumerera på vårt nyhetsbrev.

Tack för ditt intresse!

Vill du se över ditt

erbjudande ihop med oss?

Tveka inte att höra av dig, oavsett om du är intresserad utav våra erbjudanden eller tror att din verksamhet skulle vara en bra partner i vårt utbud!

© 2021 Customer Nordic Sweden