Fler Hotell! Njut av en härlig hotellövernattning med någon du tycker riktigt mycket om.
Ni väljer själva bland de deltagande Scandic, Quality Hotels, Comfort Hotels och fristående herrgårdar som ligger i natursköna miljöer. Värdebeviset gäller för en övernattning för två personer i dubbelrum inklusive frukost på något av de deltagande hotellen / herrgårdarna.
Erbjudandet på Comfort/Quality hotellen gäller med ankomst fredag, lördag eller söndag på Scandic hotellen gäller erbjudandet med ankomst alla dagar.

Villkor
1. Erbjudandet gäller en kostnadsfri hotellövernattning i dubbelrum, inklusive frukost för två personer på något av de utvalda stadshotellen. Sista boendedatum hittar du i värdebeviset där du även har din unika bokningskod.
2. Erbjudandet gäller i mån av tillgänglighet hos deltagande hotell.
3. Erbjudandet gäller endast bokningar som genomförs av Customer. Om Customer meddelar att önskat hotell inte har lediga rum på önskade datum är det upp till dig att återkomma med nya önskemål gällande alternativa hotell och/eller datum.
4. När du har bekräftat din bokning kommer en bokningsbekräftelse per mejl.
5. Om du vill ändra eller avboka din hotellvistelse måste detta ske till Customer på
08-5016 5016 eller kundservice@customer.se senast 72 timmar före planerad ankomst och enligt respektive hotells avbokningsregler.
6. Bokningsbekräftelsen visas upp vid incheckningen på hotellet.
7. Endast en bokningskod kan användas per sällskap och tillfälle. Flera bokningskoder kan inte kombineras till en sammanhängande vistelse.
8. Detta erbjudande kan inte kombineras med andra erbjudanden eller rabatter.
9. Den personliga koden får ej säljas eller lösas in mot pengar. Customer ersätter inte borttappade värdebevis.
10. Antalet deltagande hotell kan ändras under pågående kampanj.
11. Genom att du tar del av detta erbjudande accepterar du dessa villkor.
12. Customer reserverar sig för eventuella tryckfel och ändringar av information i kampanjmaterialet.
Kampanjen administreras av Customer Nordic AB, Industrigatan 8, 611 38 Nyköping.
Önskemål
Fyll i dina kontaktuppgifter och dina önskemål nedan. Customer bokar din övernattning, den kan inte bokas av dig själv! När vi fått dina kontaktuppgifter och önskemål hör vi av oss angående din hotellbokning inom kort.
Hotell & Herrgårdar
Åkerblads Hotell, Gästgiveri & SPA
Erbjudandet gäller övernattning i Gårdshus. Gäller med ankomst söndag - torsdag. Bokning sker i mån av plats.
Sjögattu 2, Tällberg
Quality Hotel Galaxen
Erbjudandet gäller med incheckning fredag, lördag eller söndag.
Jussi Björlingsväg 25, Borlänge
Tällbergsgårdens Hotell
Erbjudandet gäller ej under storhelger eller under speciella temahelger samt ej under juli & augusti.
Bokningsförfrågan göras tidigast 1 månad innan önskat ankomstdatum.
Holgattu 1, Tällberg
Quality Hotel Statt
Erbjudandet gäller med incheckning fredag, lördag eller söndag.
Storgatan 36, Hudiksvall
Best Western Hotel SöderH
Erbjudandet från november 2023.
Montörsbacken 4, Söderhamn
Tallhöjdens Värdshus
Erbjudandet gäller med ankomst onsdag, fredag eller lördag.
Brearedsvägen 15, Simlångsdalen
Hotell Östersund
Erbjudandet gäller med ankomst söndag-torsdag.
Kyrkgatan 70, Östersund
Mullsjö Hotell & Konferens
Bokning sker av Customer tidigast 2 veckor innan ankomst.
Sjövägen 90, Mullsjö
Comfort Hotel Jönköping
Erbjudandet gäller med incheckning fredag, lördag eller söndag.
Klostergatan 28, Jönköping
Björkhaga Hotell & Konferens
Bokning sker av Customer tidigast 2 veckor innan ankomst.
Bosebygdsv. 13, Mullsjö
Quality Hotel Match
Hotellet öppnar 1 september 2022.
Erbjudandet gäller med incheckning fredag, lördag eller söndag.
Järnvägsgatan 31, Jönköping
Behöver du hjälp eller har frågor?
Kontakta vår kundservice på telefon 08-5016 5016, mejla kundservice@customer.se
eller fyll i och skicka in formuläret nedan så återkommer vi till dig så snart vi kan.
Så hur funkar det? Jo..
1. Kika bland hotellen och välj ut det ni helst vill besöka.
2. Fyll i dina önskemål, kontaktuppgifter och din unika bokningskod som du hittar i värdebeviset där du även ser sista boendedatum.
3. Customer bokar din övernattning och kontaktar dig per telefon eller e-post inom kort från det att vi har mottagit ditt formulär med dina önskemål.
4. När du har bekräftat att du vill genomföra din bokning skickar vi en bokningsbekräftelse till dig. Bokningsbekräftelsen visas upp vid incheckningen på hotellet.
