customer.

kampanj-customer-lojalitet

Hur kommer du till kampanjhemsidan?

  1. Leta upp kampanjhemsidans adress, som är skriven enligt formatet customer.se/kampanjensnamn, i ditt värdebevis.

  2. Skriv in adressen inkl. inledande ”https://” i webbläsarens adressfält, se nedan.

  3. Klicka på enter för att öppna sidan. Om du inte kommer fram till sidan, kontrollera stavningen.

Kontakta oss

Kommer du fortfarande inte fram rätt eller har du övriga frågor?

Kontakta vår kundservice på telefon
08-5016 5016 eller e-post kundservice@customer.se, alternativt fyll i och skicka in formuläret så återkommer vi till dig så snart vi kan. Skriv med vad för typ av värdebevis du har för snabbare behandling.

OBS! Det är viktigt att du inte skriver adressen i det så kallade Googlefältet, som i nedan exempel från Windows InternetExplorer respektive Mozilla Firefox syns till höger om adressfältet.

I Google Chrome är det istället viktigt att du väljer den övre ”metoden”, dvs. besök hemsida, till skillnad från den nedre med ett förstoringsglas, som motsvarar Googlefältets funktion:

Vi paketerar alla våra värdebevis med cirka 12 månaders giltighetstid och har tyvärr ingen möjlighet att förlänga den.

Mitt värdebevis har gått ut, kan ni förlänga det?

Herrgårdarna ligger i vackra herrgårdsmiljöer med utsökta kök runt om i Sverige. Du som kund förbinder dig att äta frukost och middag på hotellet för att få ta del av en kostnadsfri övernattning i ett dubbelrum.

Varför måste jag betala för middagspaketet?

Oftast är det en enkel felstavning men scrolla upp på sidan igen och klicka på den länk som är beskriven i ditt värdebevis.

Jag kommer inte in på kampanjsidan, vad gör jag?

Vad roligt! Det första du behöver göra är att lösa in din kod hos det presentkortsbolag som du fått din gåva ifrån. Därigenom kan du beställa en hotellövernattning. När beställningen är genomförd så skickas den till oss, och därefter till dig, vilket gör att det kan dröja lite längre.

Jag har fått ett presentkort från min arbetsgivare och vill använda det på en hotellövernattning, hur gör jag?

Det går bra att ge bort värdebeviset om du inte själv har möjlighet att nyttja det. Du behöver inte informera oss om vem som har tagit över det. Däremot får värdebeviset inte säljas, vilket framgår under fullständiga villkor.

Jag har inte möjlighet att nyttja mitt värdebevis, kan jag ge bort - eller sälja det?

Om du har värdebeviset med kod ”Avkoppling” så kan du fråga hotellet som du önskar att bo på om det är okej att bo efter sista boende datumet. Var tydlig vid bokning att värdebeviset kommer att ha passerat sista boende datum eftersom värdebeviset ska lämnas över som betalning för hotellövernattningen. Om inte, så kan hotellet debitera vistelsen till ordinarie pris.

Kan jag boka en hotellvistelse efter sista boende datum?

Då alla hotell har olika villkor ställs speciella önskemål som t ex allergier, extrasäng, ta med sig hunden & uppgradering av rum direkt till ditt valda hotell.

Jag har ett speciellt önskemål till hotellet, vart vänder jag mig?

Vad tråkigt! Det du kan göra är att ta en direktkontakt med företaget som du fick värdebeviset ifrån, för att se om de kan byta ut det. Våra värdebevis har vanligtvis en giltighetstid på cirka 12 månader.

Jag har fått ett värdebevis med kort boende datum. Vad gör jag?

Klicka på länken för mer information > customer.se/mabra < och följ stegen för att boka din behandling.

Jag har fått ett värdebevis på en MåBra-behandling. Vilka salonger ingår i mitt erbjudande?

Vad tokigt! Det du kan göra för att hjälpa oss undgå att det inte händer igen, är att skriva en liten notering på kupongen du skickar in, hur många datumrader som du lagt i kuvertet. Men, vi ska såklart se till att du får de kupongerna som du saknar. Ring oss på 08- 5016 5016 så hanterar vi ditt ärende över telefon.

Jag har fått för få/ för några kuponger från Aftonbladet, vad gör jag?

Du når oss antingen via mejl kundservice@customer.se eller via telefon, vardagar mellan 9 – 12
på 08 – 5016 5016. För ytterligare kontaktuppgifter:  > customer.se/kontakt <

Hur kommer jag enklast i kontakt med kundservice?

FAQ

Alla svar du behöver

Customer Sales

Customer Nordic AB

Industrigatan 8

611 38 Nyköping
Södermanland

Sverige

Vi hjälper ert varumärke att utvecklas till minnen och långsiktiga relationer. Ökad försäljning, högt värderade kampanjer och förbättrad marginal. Dina kunder handlar för att de känner för det -  få dem att känna något!

Häng med oss!

Tack för ditt intresse!

Prenumerera på vårt nyhetsbrev.

© 2022 Customer Nordic Sweden

Vill du se över ditt

erbjudande ihop med oss?

Tveka inte att höra av dig, oavsett om du är intresserad utav våra erbjudanden eller tror att din verksamhet skulle vara en bra partner i vårt utbud!