Riddermarks kampanj gick över förväntan
Riddermark är störst i Sverige på att sälja och köpa begagnade bilar. Grundkonceptet är att sälja prisvärda bilar. Customer fick möjligheten att vara med och fira in Riddermarks stora framgångar genom att skapa ett attraktivt kunderbjudande som höjde värdet på kampanjen.
Kampanjupplägg
Hotellövernattning för två: Alla som genomförde ett bilköp under den utvalda helgen hos en av Riddermarks anläggningar, fick en hotellövernattning för två personer ink. frukost på köpet.
Aktiviteten var för att främja till köp vid det aktuella tillfället, och kampanjen levererade över det förväntade resultatet.
Konsumenterna som fick ta del av erbjudandet fick både stadshotell och herrgårdshotell att välja mellan, tack vare alla Customer Nordics samarbetspartners.
Customer Nordic har över 18 års erfarenhet av försäljning av mervärden till företag. Vi hjälper även företag att ta fram mervärden till deras kunder för att uppnå önskad effekt. Det kan handla om nykundserbjudanden, riktade kampanjer för att driva beteenden eller mervärden i en kundklubb (lojalitetsprogram).
Den ständigt ökande konkurrensen gör att företag har behov av att skapa mervärde kring sina produkter och tjänster, hellre än att erbjuda rabatter och priskampanjer som sällan ger lika hållbar tillväxt och lönsamhet i längden. Vi erbjuder mervärden både för dig och dina kunder!
Vill du veta mer om lojalitetspremier och merförsäljnings kampanjer?
Tveka inte på att höra av dig till oss. Vi finns vid din sida från A-Ö.
Comments