Unika mervärden för kundlojalitet och ökad försäljning - Customer.se
top of page

Vad ger du dina kunder
för upplevelse?

Vad som driver oss människor till ett köpbeslut från första början är svårt att generalisera, naturligtvis är det många aspekter som avgör men att förtroende och åtrå spelar en stark roll i beslutet är svårt att ignorera. Att jobba med upprepande rabattering i för stor utsträckning kan skada ditt varumärkes förtroende och urholka marknadens åtrå. Att erbjuda dina kunder ett mervärde utöver det monetära som alternativ är ett skonsamt sätt för ditt varumärke att öka konverteringen och stärka lojalitet. Lojalitet ska vila på kundrelationen - inte på rabattsatser! 
Vi kan ta fram passande lösningar och förslag som hjälper dig att öka kundlojaliteten och förbättra ditt kunderbjudande. Med vår hjälp kan du nå ut till en större publik och öka försäljningen samtidigt som du skapar varaktiga relationer med dina kunder.

ökad-försäljning-med-mervärden-customer.se

Hur många lojala kunder värvar en rabatt?

Vad som driver oss människor till ett köpbeslut från första början är svårt att generalisera, naturligtvis är det många aspekter som avgör men att förtroende och åtrå spelar en stark roll i beslutet är svårt att ignorera. Att jobba med upprepande rabattering i för stor utsträckning kan skada ditt varumärkes förtroende och urholka marknadens åtrå. Att erbjuda dina kunder ett mervärde utöver det monetära som alternativ är ett skonsamt sätt för ditt varumärke att öka konverteringen och stärka lojalitet. Lojalitet ska vila på kundrelationen - inte på rabattsatser! 

Genom att arbeta med skonsamma metoder kan ditt varumärke upprätthålla en stark position på marknaden och långsiktigt bygga starka kundrelationer som ökar försäljningen. Våra erfarna experter kan hjälpa dig att ta fram passande lösningar och förslag som tar hänsyn till både kundernas behov och ditt varumärkes mål.

Några av våra kunder

Vi ger mer av

ditt varumärke.

kampanj-merväden-customer.se

Ökad försäljning

Nå nya målgrupper

Ökad kundlojalitet

Vad minns du mest från när du köpte senap sist?

Vi minns känslomässiga händelser bäst! När känslor är inblandade har vi människor lättare att relatera till och minnas ett varumärke eller en produkt. Vårt erbjudande hjälper ert varumärke att utvecklas till minnen och långsiktiga relationer. Ökad försäljning, högt värderade kampanjer, stärkt kundlojalitet och förbättrad marginal. Den emotionella påverkan står högt i kurs för konsumenten, kort och gott; Dina kunder handlar för att de känner för det - få dem att känna något!

 Vi gör regelbundet kampanjer för att premiera våra trogna läsare och attrahera nya. Vi är mycket nöjda med samarbetet.  

Malin Dagnert

Försäljningschef, Aftonbladet

bottom of page